ყველა მეწარმეს უხდება ამა თუ იმ პრობლემის მოგვარება. სხვების შეცდომების გამეორება სულ არ არის აუცილებელელი. თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ ეს რჩევები, ჩემგან, მეწარმესგან, რომელმაც წამოიწყო რამდენიმე წარმატებული ბიზნესი ბოლო 20 წლის განმავლობაში: ხანდახან სასარგებლოა სხვისი გამოცდილებიდან სწავლა! 5 გაკვეთილი, რომელიც ვისწავლე ბიზნესის კეთებისას თქვენი მეგზური გახდება ბისნესში..

ასე რომ, მე გთავაზობთ ხუთ მარტივ გაკვეთილს, რომელიც ვისწავლე, როგორც ბიზნესის მფლობელმა.

ბიზნესის წარმართვისგან მიღებული გაკვეთილები

ნორმალურია ტრივოტირება

როდესაც იწყებ ბიზნესს, ხშირად არის ეს სწრაფვა ბიზნესის ასაშენებლად, წარმატებისკენ და შემდეგ… რა? მეწარმეების უმეტესობა წლების განმავლობაში აგრძელებს თავის ბიზნესს და უგულებელყოფს იმ ფაქტს, რომ ისინი გადაიღალნენ.

არ არსებობს უვადო ხელშეკრულება, რომელსაც ხელს აწერ ბიზნესის დაწყებისას. ეს შეიძლება ნიშნავდეს ბიზნესის დახურვას ან გაყიდვას, რომლის ასაშენებლადაც ბევრს შრომობდით. ეს არ არის მარცხი. ეს არის წარმატება. თქვენ შექმენით წარმატებული ბიზნესი და გადაწყვიტეთ სრულიად ახალ ბიზნესი წამოიწყოთ. ამას სიმამაცე სჭირდება!

კარგია ნაკლები მუშაობა

ამერიკელები შრომისმოყვარეები გახდნენ და იმის ნაცვლად, რომ სამსახურის საქმეებს უკეთესად გავუძღვეთ, ეს ხელს გვიშლის, იწვევს ჯანმრთელობის პრობლემებსა და სტრესს. ისევ, როგორც ჩანს, არის რაღაც გამოუთქმელი წესი, რომელიც ამბობს, რომ რაც უფრო მეტს მუშაობ, მით უფრო სათნო ხარ (ან გამოჩნდები).

თუ თქვენ გააუქმებთ კულტურულ მოლოდინებს და სამაგიეროდ ფოკუსირდებით მუშაობაზე იმდენი, რამდენიც გჭირდებათ თქვენი ბიზნესის წინსვლისთვის და თქვენი ბიზნესის მიზნებისკენ მიმავალ გზაზე, შეიძლება აღმოჩნდეთ, რომ ეს კვირაში 40 საათზე ბევრად ნაკლებია.

სისტემებისა და პროცესების შექმნამ შეიძლება შეამციროს დრო, რომელსაც ხარჯავთ უბრალო ამოცანებზე, როგორიცაა სოციალური მედიის პოსტების დაგეგმვა, ვიდრე მათი შექმნა, როდესაც მზად იქნებით მათი გამოქვეყნებისთვის. და დავალებების სხვებისთვის დელეგირება (სწორედ ამიტომ დაიქირავეთ თანამშრომლები, არა?) შეიძლება გათავისუფლდეთ იმისთვის, რომ ფოკუსირება მოახდინოთ უფრო დიდ მიზნებზე, რომელიც უნდა შეასრულოთ, როგორც ბიზნესის მფლობელმა.

კარგია კლიენტების გათავისუფლება

ახალი მეწარმეები შეიძლება შეშინდნენ კლიენტის გათავისუფლების იდეით, მაგრამ ისინი, ვინც გარკვეული პერიოდის განმავლობაში მართავდნენ თავიანთ კომპანიებს, მყისიერად შეძლებენ იფიქრონ უსიამოვნო კლიენტზე, რომელსაც სიამოვნებით გაათავისუფლებენ. შესაძლოა ის არის ის, ვინც დღეში 20 ელ.წერილს გიგზავნის და შაბათ-კვირას გირეკავს. ან ის, ვინც მუდმივად იცვლის აზრს იმის შესახებ, თუ რა სურს პროექტისთვის. ან ის, ვინც ცოტას იხდის, მაგრამ ბევრს მოითხოვს.

თქვენ არ უნდა შეეგუოთ ცუდ კლიენტებს. დიახ, თქვენ დაკარგავთ შემოსავალს, თუ ერთს გაუშვებთ, მაგრამ იფიქრეთ დროზე, რომელსაც დაზოგავთ. ამ დროის განმავლობაში, თქვენ შეგიძლიათ მოძებნოთ ახალი, უკეთესი კლიენტები ამ შემოსავლის ჩასანაცვლებლად. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მეტი დრო დაუთმოთ თქვენს სხვა კლიენტებს, რაც მათ იმდენად გაახარებს, რომ ისინი პოტენციურ კლიენტებსაც თქვენთან გადმოამისამართებენ!

უბრალოთ ფრთხილად იყავით, როგორ „გაათავისუფლებთ“ კლიენტს. თუ ემოციები შეგიშლით ხელს, თქვენ რისკავთ ხიდების დაწვას. მეორე მხრივ, თუ თქვენ შეგიძლიათ ტაქტიანად უთხრათ კლიენტს, რომ აღარ შეგიძლიათ მისთვის სერვისების მიწოდება, შეგიძლიათ დატოვოთ ურთიერთობა უსაფრთხოდ. თუ არ გსურთ იყოთ გულახდილი იმის შესახებ, თუ რამდენად გაწუხებთ კლიენტისგან ათობით ტექსტის მიღება პროექტის შესახებ, უბრალოთ უთხარით მათ, რომ თქვენი დატვირთვა არ გაძლევთ საშუალებას სრულად მიუძღვნათ თავი მათ პროექტს.

ის, ვინც ახლა ხარ, არ არის ის, ვინც იქნები

მეწარმეობის 20 წლის შემდეგაც კი, მე მაინც ვიცვლი და ვსწავლობ. თქვენც. როდესაც თქვენი ინდუსტრია იცვლება, წიგნების, ბლოგების, დოკუმენტური ფილმების, კონფერენციების და თანატოლების გავლენის ქვეშ, თქვენ მიიღებთ ახალ იდეებს, თუ როგორ მართოთ თქვენი ბიზნესი და თქვენს მიერ შემოთავაზებული პროდუქტები ან სერვისები.

ბიზნესში არ არის სტაგნაცია. ან არ უნდა იყოს. თქვენი, როგორც მეწარმის როლი არის მუდმივად გააუმჯობესოთ საკუთარი თავი, რათა დაეხმაროთ თქვენს ბიზნესს განვითარებაში. თქვენმა ეგომ (ისევ ეს სიტყვაა) შეიძლება გითხრათ, რომ გამოცდილი ხართ და არაფრის სწავლა არ გჭირდებათ, მაგრამ არ მოუსმინოთ მას. ყოველთვის არის ადგილი ზრდისა და სწავლისთვის.

მოუსმინეთ სხვებს (მაგრამ იცოდეთ როდის დახუროთ ყურები)

თქვენი ბიზნესის განვითარებისთვის სწავლისა და დასახმარებლად ერთ-ერთი შესანიშნავი გზაა რჩევისთვის მიმართოთ სხვებს. ეს შეიძლება იყოს ბიზნეს პარტნიორი, თანამშრომელი, მეგობარი, მეუღლე ან მენტორი. იყავი ღია რჩევისთვის, რომელიც მოდის ნებისმიერი ადგილიდან და დაიმდაბლე საკმარისად, რომ მოისმინო ის, ვიდრე გადაწყვიტო, რომ ყოველთვის ყველაზე კარგად იცი, რა სჭირდება შენს ბიზნესს.

მეორე მხრივ, გააცნობიერე, რომ მიუხედავად იმისა, რომ ადამიანებს აქვთ საუკეთესო ზრახვები, მათ ყოველთვის არ იციან რა სჭირდება თქვენს ბიზნესს! თქვენი გადასაწყვეტია, გაარკვიოთ, როდის გაქვთ საქმეები დაფარული და როდის ხართ ძალიან ღრმად და გჭირდებათ თქვენი ბიზნესის გარედან დანახვა. ზოგჯერ გჭირდებათ სხვების რჩევების გათვალისწინებაც და საკუთარი ინტუიციის ნდობაც, ერთდროულად.

თუ ყურადღებას მიაქცევთ, თქვენი ბიზნესი ყოველდღე რაღაც-რაღაცებს გასწავლით. მაგრამ ხანდახან ის მოითხოვს, რომ სიმართლეს თვალი გაუსწოეოთ, სიამაყე გვერდზე გადადოთ, რომ გაითვალისწინოთ იგი. 5 გაკვეთილი, რომელიც ვისწავლე ბიზნესის კეთებისას დაგეხმარებათ თქვენი საჭიროებების უკეთ განსაზაღვრად.